Stap 1 – Intake

Tijdens onze kennismaking bespreken we wat de opdracht ongeveer in zal houden. Ik stel een aantal verkennende vragen en samen bespreken we hoe het eindresultaat eruit zou kunnen zien.

Stap 2 – de opdracht, de offerte

Ik maak een opdrachtomschrijving + offerte. Daarin maak in inzichtelijk hoeveel werkuren ik nodig denk te hebben en waaraan ze besteed worden.

Stap 3 – aan de slag

Na akkoord op de offerte ga ik volgens de gemaakte afspraken aan de slag en lever ik binnen de afgesproken deadline.

Tarief en betaling

Ik ga uit van een uurtarief van vijftig euro exclusief BTW en exclusief eventuele reiskosten. Over een beetje extra werk zal ik niet moeilijk doen. Mocht ik het gevoel hebben dat ik meer tijd nodig heb, dan trek ik aan de bel. Mijn ervaring is dat we daar altijd wel uitkomen. Ik stuur een factuur per e-mail nadat ik mijn diensten geleverd heb, tenzij anders afgesproken.